Mei was top. Ik zag mijn lief heel graag omdat hij vorig jaar per se airco wilde laten installeren en genoot van mijn laatste maand ouderschapsverlof.
- Op 1 mei ging ik met mijn lief en Oli’tje naar Floralia. Het was het laatste weekend dus er waren al wat uitgebloeide bloemen, maar goed, ik vermoed dat bepaalde bloemen net nog niet open zijn als je het eerste weekend gaat. Was heel mooi! Waarom kunnen er niet het hele jaar door tulpen bloeien??? Nu moet ik het weer met saaie margrieten doen.



- Vrienden van mijn lief organiseerden een (zeer uitgebreide) brunch, ik ging wandelen en raakte dat nog steeds niet beu, mocht naar een trouw van een heel goeie vriendin (ik leerde dansen op ’t Smidje en ben het nu alweer verleerd), begon eindelijk in ‘De moordclub (op donderdag)’ (ik voel het niet??? Zo spijtig), en ging naar K3, wat mijn zus zeer juist omschreef als group therapy.






- Ik ging op weekend. Lees: kaas en wijn, Bananagrams spelen tegen mezelf TIJDENS een spelletje Hitster haha (cool spel!!!), en een moorddiner. Wou ik al heel lang eens doen, tof! Iedereen verdacht me wel terwijl ik er niks mee te maken had, maar goed.



- Ik ging babyborrelen, chillen in de tuin bij een vriendin, zag mooie klaprozen op weg naar de crèche, maakte nog een ‘Harry Potter’-LEGO-set, ging barbecueën bij vrienden en spotte een coole tekening op een elektriciteitskast bij een wijngaard. Cheers!






- Naar Planckendael met mijn babyyyy. Hij had er nog nul komma nul aan, maar wij vonden het tof haha. (En hij zag z’n idool, Sophie la Giraffe, in het echt!!!)



- Ik heb een heel toffe nieuwe traditie bij mijn ouders. Ongeveer één keer per maand gaan we daar eten en mag elk koppel (mijn ouders, zus en schoonbroer en wij) iets kiezen om te bestellen. We hebben al Indisch en Thais gegeten, en nu was Libanees aan de beurt.

Hoe was jouw mei?
Beeld: Unsplash / Jametlene Reskp
Wat een leuk overzicht! Elke maand ergens anders afhalen met je ouders is een superleuk idee. Die van mij zijn nogal conservatief in eten dus dat zou niet lukken, haha!
Haha ja, mijn mama was geen gróte fan van het Indisch, maar al de rest is al gepasseerd 😉
Tof die traditie bij je ouders, al denk ik dat ik die van mij ook niet echt zou kunnen verleiden met iets anders dan pizza of Chinees :p
Haha die zijn nog niet eens aan de beurt geweest!
Leuke mei-maand zeg! Die traditie bij je ouders, zo tof! De mijne zouden wel niet staan springen voor al die soorten, maar het idee is echt leuk.
Mijn mei-maand was gevuld met veel work en veel play. En juni voelt precies niet anders, maar ik klaag niet!
Zo vliegen de maanden voorbij natuurlijk!